فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرجع برندهای پوشاک
1 2 3 4 >
نوشته شده در تاریخ 95/12/2 ساعت 2:56 ع توسط برندکده


مسیح زاد یک طراح لباس ایرانی است که تحصیلات تکمیلی خود را در زمینه مد گذرانده است.وی مدتی با معروف ترین طراحان لباس های مردانه در دنیا همکاری داشته و حدودا 22 سالی است که به ایران بازگشته و سعی دارد تا تجربه های خود در زمینه مد و لباس را با مقتضیات بومی ترکیب کند و تلفیقی از سنت بومی و مدرنیته را به تولید برساند.
نیما مسیح زاد متولد سال 13633 می باشد و در شهر اصفهان زاده شده است. او از نوجوانی به خطاطی علاقه پیدا کرد و همین امر باعث شد تا مدتی اقدام به طراحی لباس با رونوشت نستعلیق کند. او هم اکنون در زمینه طراحی کت و شلوار، پالتو و تاکسیدو به طور شخصی‌دوز (made to measure) فعال است.



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/2 ساعت 2:56 ع توسط برندکده


مانتو (از فرانسوی manteau) یا روپوش لباس گشادی است که روی لباس‌های دیگر پوشیده می‌شود. امروزه مانتو در ایران، کارکردهای اداری، فرهنگی، مذهبی و حتی سیاسی دارد.

 

در ایران، مانتو به عنوان نوعی حجاب اسلامی برای زنان استفاده می‌شود. همچنین از گذشته‌های دور، در مدارس دخترانه مانتو به عنوان لباس متحدالشکل دانش‌آموزان به کار می‌رفته و امروزه نیز به کار می‌رود.

استفاده از انواع مانتو، در محل‌ها و مناسبت‌های گوناگون مرسوم است. در تهران بانوان شاغل در ادارات دولتی، مانتو متفاوتی نسبت به زنانی که کارفرمای خصوصی دارند به تن می‌کنند. همچنین مانتوی میهمانی ممکن است با مانتو روزانه متفاوت باشد.

خرید اینترنتی انواع مدل مانتو مجلسی، مانتو تابستانی، مانتو رسمی

مانتو زنانه، مانتو مجلسی، خرید اینترنتی مانتو، مانتو اداری و مانتو اسپرت



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/2 ساعت 2:56 ع توسط برندکده


تلگرام امروزه به عنوان یکی از مهمرین ابزار های تبلیغات در دنیای اینرتنت به شمار می رود . البته این اپلیکیشن کاربردی در ابتدای امر به عنوان یک شبکه اجتماعی در بین کاربران اینرتنتی مورد استفاده قرار گرفته است اما این ابزار تا جایی پیشرفت کرده است که به عنوان یک ابزار برای کسب و در آمد و تبلیغات هم امروزه مطرح می شود . در این مقاله سعی می شود در مورد تبلیغات در تلگرام صحبت کنیم و راهکار  های جذابی از این شبکه اجتماعی را برای شما مطرح کنیم امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

 

اما چگونه می توان در تلگرام تبلیغات کرد . این موضوعی است که امروز مورد بررسی قرار خواهیم داد . پس باما همراه باشید.

معرفی بهترین روش تبلیغات در تلگرام و کسب درآمد از تلگرام

به تازگی یک تیم خلاق و قدرتمند ایرانی جالب ترین ایده در پلتفرم تلگرام را پیاده سازی کرده اند که روش جدیدی برای ارائه تبلیغات شما و همچنین راهکار جذابی برای کسب درآمد کانالهای جذاب و پر کاربر است .
موبودید نام سیستم تبلیغاتی جدید تلگرام است که تبلیغات کلیکی در بستر تبلیغ در تلگرام را ارائه میدهد و  برای اولین بار است که چنین روشی از تبلیغات و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی در ایران اجرا میشود.

بر خلاف تبلیغات سنتی در بیلبوردها و رسانه‌های صوتی و تصویری، در اینجا لازم نیست از کاربران انتظار داشته باشید که پس از دیدن تبلیغ شما، نشانی وبسایت یا شماره‌‌ی تلفن شما را به خاطر بسپارند. بلکه شما می‌توانید تبلیغ خود را به گونه‌ای طراحی کنید که کاربران تنها با یک کلیک بر روی تبلیغ شما به وبسایت شما یا به کانال تلگرامتان هدایت شوند یا با شماره‌ی تلفنی که مد نظر شماست، تماس بگیرند. همچنین می‌توانید کاربر را به طور مستقیم به صفحه‌ی اینستاگرام خود، صفحه‌ی برنامه‌ی خود در کافه‌بازار یا اپ‌استور، آگهی خود در دیوار، آلبوم موسیقی خود در بیپ‌تونز و مانند آن هدایت کنید.



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/2 ساعت 2:56 ع توسط برندکده


***سبک زندگی چیست***

این روزها در هر جمعی که هستید اصطلاح  life style  (سبک زندگی) زیاد به گوشتان میخورد اما آیا پیش خودتان فکر کرده اید که life style  واقعا چیست؟؟ Life style  در فرهنگ های لغات به معنی راه و روش فرد برای زندگی کردن.اما Life style  بحثی ست فراتر از یک معنی ساده که نیاز به مطالعه و تفکر زیادی دارد.

از نظر روانشناختی Life style  به سه فاز تقسیم می شود :

سبک زندگی  و موقعیت اجتماعی فرد : در این فاز طرز رفتار فرد در اجتماع و طرز رفتار فرد با گروه های اجتماعی مطالعه میشود.شغل انتخابی یا فعالیت های اجتماعی در این فاز مهم است.

سبک زندگی و طرز تفکر فرد : این فاز درباره ریشه تفکرات فرد درباره افراد و اتفاقات اطراف او است. مطالعه تفکرات فرد درباره خود او و خانواده و دوستان یکی از مهمترین مطالعات در Life style  میباشد.

سبک زندگی و طرز رفتار فرد :  بخش اول این فاز مطالعه درباره این است که فرد شخصیت خود را چگونه میبیند و عکس العملش در ارتباط با فعالیت های فردی در اجتماع چگونه است.

انتخاب ها ، ارتباطات ، علایق و تفکرات فرد سبک زندگی را میسازند. گذشته از این افراد به سبک زندگی توجه نداشتند و معمولا راه و روش اطرافیان و به خصوص خانواده سبک زندگی افراد می شد. اما با پیشرفت تکنولوژی و ابزار ، توجه به سبک زندگی در افراد افزایش پیدا کرده.



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/2 ساعت 2:55 ع توسط برندکده


Sisley  زیر مجموعه برند گروه بنتون است. گروه بنتون، مارک‌های خود را تحت برندهای: رنگ‌های متحد بنتون ( United Colors of Benetton ) زیر رنگ‌های بنتون ( Undercolors of Benetton ) سیسلی (  Sisley )، و پلی لایف ( Playlife )  . محصولات برند Sisley  نیز شامل لباس زنانه، لباس مردانه، لباس کودکان و لباس زیر است. "گروه بنتون" همچنین محصولاتی مانند عطر و ادکلن، لوازم  التحریر، عینک و کیف و چمدان  نیز تولید می‌کند.

 



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ