فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرجع برندهای پوشاک
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 95/11/18 ساعت 4:34 ع توسط برندکده


پامچال سرشار متولد سال 1357 فارع التحصیل آکادمیک رشته طراحی پارچه و لباس از دانشگاه علم و فرهنگ تهران در سال 1382، عضو انجمن طراحان پارچه و لباس ایران ، و  برنده جایزه اول جشنواره طراحان لباس برتر اسفند 1381 ملودی سرشار متولد سال 1365 فارغ التحصیل رشته آکادمیک رشته هنر و ارتباط تصویری ار داشنگاه علمی کاربردی تهران در سال 1388 و گذراندن دوره 1 ساله تخصصی طراحی لباس و دارای گواهی مدلینگ از موسسه دوازده در سال 1386 از سال 1379 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه مد و لباس آغاز کردند، از همان زمان پامچال و ملودی سرشار در کنار هم ولی به صورت جداگانه در عرصه های مختلف مد و لباس فعالیت حرفه ای و مداوم داشتند، ولی همیشه نگاه خاص و آزادانه ملودی الهام بخش طراحی های پامچال بود تا همان جا زاویه دید و الهامات خلاقانه ملودی و از طرفی نگاه کلاسیک و فلسفی پامچال آن ها را  بر آن داشت تا با پشتوانه تجربی سالها طراحی خصوصی و گروهی ، برند ژانته  را با انگیزه براورده کردن یک جهان بینی خاص و هنرمندانه از طاحی مد و لباس ، با هم پایه گذاری کنند. قابل ذکر است که شاخص طراحی ژانته ، جان بخشیدن به نگاه های فلسفی و انتزاعی و در آمیختنشان با موضوعات اجتماعی است و برآن هستند که همواره پیش از نمایش هر یک از مجموعه هایشان ، شناسنامه و هویتی پیرامون نگاهی که آبستن آن ها طرح ها بود ارائه کنند تا فحوا و جهان بینی هنری هر مجموعه ، انرژی و فرکانس های معنایی و همواره به بیننده آن ها انتقال دهند.



  



نوشته شده در تاریخ 95/11/18 ساعت 4:32 ع توسط برندکده


تام فورد طراح مشهور مد و فشن  در 27 آگوست 1971 میلادی در ایالت تگزاس متولد شد. وی شهرت  اولیه خود را به عنوان طراح در کمپانی گوچی بدست آورد و پس از آن با فیلمی به عنوان «یک مرد مجرد» وارد عرصه فیلم سازی شد.

 

تام فورد تحصیلات خود را در رشته معماری در مدرسه پارسون آغاز نمود و بعد از مدتی کوتاه به علت علاقه بیش از حد وی به مد و لباس وارد رشته طراحی لباس شد. البته تام پیش از ورود به رشته معماری در  دانشگاه نیویورک در رشته تاریخ ثبت نام کرده بود که در آن رشته نیز بیش از یکسال نتوانست دوام بیاورد و خیلی زود تاریخ را نیز رها نمود.  وی در بازه سال های 1990 تا سال 2004 میلادی در گوچی مشغول به کار بود تا اینکه در سال 2004 برند خود یعنی تام فورد را وارد بازار نمود. حضور 144 ساله وی در کمپانیگوچی باعث رشد فروش و افزایش ارزش این برند تا مرز 33 میلیارد دلار گردید.

بارها از تام فورد بابت اینکه چه چیزی باعث شد که تو به عرصه مد و فشن وارد شوی پرسیده شده  است؛ و پاسخ وی این بوده است که مادر و مادر بزرگ وی بسیار شیک پوش بوده اند. و این موضوع باعث شد تا حس دوران کودکی خود را در طراحی های خود به نمایش بگذارد.

وی همچنین اولین فروشگاه خود را در سال 2007 میلادی در شهر نیویورک افتتاح کرد. محصولات آرایشی وعطر و ادکلن های تام فورد از شهرت بالایی برخوردارند و با توجه به قیمت بالای این محصولات و لاکچری بودن آنان قشر خاصی از مردم از آن ها استفاده می کنند.



  



نوشته شده در تاریخ 95/11/18 ساعت 4:32 ع توسط برندکده


مجموعه برندس به پشتوانه تجربه ای به وسعت نیم قرن فعالیت مستمر در صنعت پوشاک ، در تاریخ 31 خرداد 13855 فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه با شناخت و باور به جایگاه و منزلت مشتری ، همواره تلاش خود را بر این اساس مبذول داشته تا با فراهم نمودن مفاهیمی چون : زیبایی ، کیفیت ، تنوع ، قیمت مناسب و با احترام به حق انتخاب و موقعیت اقتصادی مشتریان گرامی ، امکان تجربه ای بی نظیر و لذت بخش از خرید را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد. این مجموعه با فضایی به وسعت بیش از 1000 متر مربع ، کلکسیون بی نظیری از بهترین محصولات صنعت پوشاک در حوزه پوشاک آقایان ، بانوان و پوشاک ورزشی  را در کنار مدرن ترین امکانات نرم افزاری  و سخت افزاری و با پرسنل مجرب ، طبق جدیدترین الگوهای روز دنیا در معرض بازدیدکنندگان قرار داده است.




  



نوشته شده در تاریخ 95/11/18 ساعت 4:32 ع توسط برندکده


این طراح برای زنان کفش تولید میکند که بسیار زیبا هستند. در سال 1991 در فرانسه تاسیس شد، این کفش ها منحصر به فرد هستند زیرا کف همه آنها قرمز است. او می گوید که هدف اصلی او این است که زنان حس اعتماد به نفس داشته باشندو نیازی به گفتن نیست ، اگر او توان داشتن این کفش ا دارد، چرا نباید خود رادر راس جهان احساس کند؟کریستین لوبوشن



  



نوشته شده در تاریخ 95/11/18 ساعت 4:30 ع توسط برندکده


پرادا یکی از برند های پرطرفدار در جهان نظر گرفته شده است است و بدون شک یک مارک شناخته شده  است. این برند توسط یکی از آیکون های مد به نام ماریو پرادا تاسیس شد و سال هاست که لوازم جانبی چرم ، کلاه و کفش تولید میکند. پرادا 1700000000 دلار را به طور سالانه درامد دارد.



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ