فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرجع برندهای پوشاک
نوشته شده در تاریخ 96/1/9 ساعت 10:57 ص توسط برندکده


بهترین مجله مد و فشن را می شناسید؟
مجله های مد و فشن بیشتر در کشورهای اروپایی و آمریکایی طرفدار دارند. این مجله ها که قدمت دیرینه داشته و از قرن 199 منتشر شده اند، به موضوعاتی چون پوشاک، زیبایی، تندرستی، سلامت و غیره می پردازند. مخاطب مجلات فشن بیشتر خانم ها هستند که علاقه زیاد آن ها به این مجلات، موجب تاسیس مجلات بیشتر و جدیدتر شد.
دنیای مد و فشن زندگی روزمره افراد بسیاری را تحت الشعاع خود قرار داده است. شور و اشتیاق افراد برای شناخت و خرید لباس، کفش و لوازم آرایشی از جدیدترین برندها به اندازه ای است که تمایلات  طراحان را به سمت چاپ دیدگاه های خود جلب کرده است. همه ی مردم دوست دارند شیک و خاص باشند. نقش این مجلات نیز شناساندن جدیدترین، به روزترین و زیباترین های مد و فشن در پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، عینک و غیره است.
حتی در عصر تکنولوژی و دیجیتال، که تمام مردم به وبسایت گردی روی آورده اند و نسخه های چاپی اخبار و کتاب ها را مطالعه نمی کنند، بلکه به مطالعه الکترونیکی روی آورده اند، باعث کاسته شدن از محبوبیت این مجلات نشده است. با ما در معرفی بهترین مجله مد و فشن همراه باشید و دیدگاه های خود را نیز به اشتراک گذارید. اگر از طرفداران مجلات فشن هستید، به بهترین مجله از نظر خود رای دهید.

مجله وُگ یک مجله آمریکایی است که به سبک زندگی، مد و فشن می پردازد. این مجله در سال 1892 توسط آرتور تورنر پایه ریزی شد و به یک روزنامه در آمریکا تبدیل شد. این روزنامه در سال 19055، یکسال پیش از مرگ تورنر توسط کنده مونتروز خریداری شد و به مجله ای هفته ای تبدیل گشت. به تدریج این مجله در انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه نیز توزیع شد. به مرور زمان این مجله به معروف ترین و پرطرفدارترین مجله ی مد و فشن در آمریکا تبدیل شد.
ال یک مجله مد و فشن فرانسوی است که روی مد، زیبایی، سلامت و سرگرمی تمرکز دارد. این مجله پرفروش ترین مجله ی مد در جهان است که در سال 19455 توسط پیر لازارف و همسرش هلن گوردون تاسیس شد. معنی ال به فرانسوی، او (she) می شود. شعار این مجله این است که «اگر او مطالعه می کند، او ال می خواند». در سال 2007 وبسایت رسمی این مجله نیز راه اندازی شد و ماهانه دو بار از آن به چاپ می رسد. این مجله با 43 چاپ در بیش از 60 کشور از بزرگترین مجلات بین المللی است .
کازموپالیتن یکی از مجلات مد و فشن برای خانم ها است. این مجله اولین بار در سال 1886 در آمریکا و به عنوان مجله ای خانوادگی منتشر شد. سپس به مجله ای ادبی و در نهایت در سال 1960 به مجله ای برای خانم ها تبدیل شد. این مجله که کازمو نیز خوانده می شود، از سال 2011 به مقالاتی درباره مسائل مرتبط با خانم ها، روابط اجتماعی و جنسی، سلامت، شغل، سلبریتی ها، زیبایی و مد پرداخته است. این مجله توسط شرکت هرست کورپوریشن منتشر شده و به 35 زبان مختلف در بیش از 1100 کشور، توزیع می شود.

مری کلر، یک مجله ی بین المللی برای خانم ها است که اولین بار در سال 1937 در فرانسه منتشر شد. این مجله به زبان های مختلفی در کشورهای دیگر نیز به چاپ می رسد. مری کلر به موضوعات مرتبط با مد و فشن، زیبایی و سلامت می پردازد. در سال 1976 گروه لورآل نیز به این مجله پیوستند. این مجله نام  خود را از یک موزیسین معروف فرانسوی وام گرفته است که نواختن قطعات یوهان سباستیان باخ از کارهای به یاد ماندنی او محسوب می شود. مجله ی ماری کلر به صورت ماهنامه در 33 کشور و به 17 زبان مختلف منتشر می شود.


گلامور نام یک مجله ی مد و فشن آمریکایی است که اولین بار در سال 1939 با نام گلامور هالیوود منتشر شد. انتشارات کوند نست چاپ این مجله را به عهده دارد. این مجله هم اکنون در کشورهای بسیاری مثل بریتانیا، آمریکا، فرانسه، ایتالیا، آلمان، اسپانیا، روسیه و غیره به چاپ می رسد. مجله ی گلامور برای خانم های 18 تا 49 ساله نوشته می شود و بالغ بر 1.5 میلیون خواننده در سراسر آمریکا دارد. از سال 1980 این مجله مراسمی برای زن سال دارد.


مجله ی دبلیو، یک مجله ی آمریکایی است که برای اولین بار در سال 1971 توسط انتشارات کنده نست منتشر شد. این مجله را جیمز بردی که ناشر مجله ی پوشاک روزانه خانم ها بود، به چاپ رساند. مجله ی دبلیو در سال 2005 یک مقاله ی 600 صفحه ای درباره ی آنجلینا جولی و برد پیت نوشت که عنوان \"برکت خانواده\" را به خود نهاده بود. این مجله که در ابعادی بزرگ به چاپ رسیده، به صورت ماهانه به انتشار می رسد.


الور، یک مجله ی آمریکایی است که ماهانه در شهر نیویورک و توسط انتشارات کنده نست منتشر می شود. این مجله در سال 1991 توسط لیندا ولز راه اندازی شد. الور روی موضوعات مرتبط با زیبایی، مد و فشن و تندرستی خانم ها متمرکز است. نویسندگان بسیار معروفی با این مجله همکاری داشته اند که بین آن ها نام آرتور میلر خودنمایی می کند. این مجله تاکنون برنده ی جوایز بسیاری بوده است که میان آنها می توان به جایزه ملی برای طراحی در سال 1994، جایزه بهترین سردبیر از فولیو در سال 2001 و جایزه ی بهترین تیراژ را از مدیریت سیرکولیشن در سال 2001 نام برد.


گراتسیا یک مجله ی ایتالیایی است که به صورت هفتگی و توسط انتشارات آرنولدو موندادوری ادیتوره منتشر می شود. این مجله ابتدا در سال 1938 منتشر شد و به موضوعاتی چون آشپزی و پرورش کودکان می پرداخت. این مجله در کشورهای بسیاری نیز به چاپ می رسد، اما برای اولین بار سال 2004 در بلغارستان منتشر شد. یک سال بعد، یعنی سال 2005، نسخه ی انگلیسی این مجله نیز به چاپ رسید. گرازیا در حال حاضر در فرانسه، آلمان، اسپانیا، هلند و کشورهای دیگری نیز توزیع می شود.


این استایل نام یک مجله ی آمریکایی است که ماهانه برای خانم ها منتشر می شود. این مجله که برای اولین بار در سال 1994 به چاپ رسید، توسط انتشارات تایم منتشر می شود. مجله ی این استایل، به موضوعاتی چون زیبایی، مد و فشن، خانه، سرگرمی و سلبریتی ها می پردازد. این مجله به تدریج محبوبیت پیدا کرده و در 17 کشور دیگر نیز توزیع می شود. این استایل اولین مجله ای است که برای کاور خود تنها از مدل ها استفاده نکرد، بلکه تصویری از هنرمندان موسیقی یا بازیگران را روی کاور مجله قرار داد.

هارپر بازار یک مجله ی آمریکایی است که اولین بار در سال 1867 منتشر شد. این مجله، سطح متوسط رو به بالای جامعه را مورد هدف خود قرار داده و عکاسان، هنرمندان، طراحان و نویسندگانی را انتخاب می کند تا به دنیای فشن و مد، زیبایی و فرهنگ، دید تازه ای منتقل کنند. این مجله در کشورهایی چون استرالیا، هند، مکزیک و آمریکای لاتین، انگلستان، ویتنام و سنگاپور نیز به انتشار می رسد.



  



نوشته شده در تاریخ 96/1/9 ساعت 10:55 ص توسط برندکده


برندکده بزرگ‌ترین مرجع برندهای پوشاک در کشور، به تازگی فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است و بستری مهم را برای کاربران اینترنتی فراهم آورده است تا با دسترسی سریع تر با استفاده از فتومد و مجله مد از آخرین اخبار و محصولات دنیای مد و صنعت پوشاک با خبر شوند. هدف اصلی برندکده سه اصل «برند معتبر»، «نمایندگی معتبر»،«محصولات اورجینال»  می باشد. زیرا امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی،اشنایی با کالا و خرید اینترنتی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت های مختلف و علل خصوص وجود نمایندگی های نامعتبر انتخاب و خرید اینگونه  اقلام را مشکل کرده است. گستره فعالیت برندکده کالاهایی نظیر لباس، کفش، زیورآلات، لوازم آرایش ، سلامت، لباس مردانه،لباس زنانه،پوشاک بچگانه،عطر و ادکلن،لوازم آرایش،لباس ورزشی را شامل می شود که خرید لباس را برای طرفداران مد و پوشاک بسیار بهبود بخشیده است. همچنین حمایت از طراحان ایرانی و برندهای ایرانی نظیر خانه مد راد،چرم مشهد،نوین چرم،مارال چرم،چرم درسا،کمرون زیگزال،هاکوپیان،گراد،آرتمن،زاگرس پوش و ... نیز از اولویت های اصلی این مجموعه به حساب می آید.

 



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ