فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرجع برندهای پوشاک
نوشته شده در تاریخ 96/4/10 ساعت 1:20 ع توسط برندکده


عینک آفتابی یک اکسسوری بسیار مهم و مفید است. قبل تر ها از عینک آفتابی برای روزهای آفتابی و در فصل بهار و تابستان بیشتر استفاده میشد. اما امروزه از عینک های آفتابی به عنوان تکمیل کننده تیپ و استایل در تمام فصول استفاده میشود. اکثر خانم ها و آقایان علاقه زیادی به عینک های آفتابی دارند اما  نمیدانند که کدام مدل برای فرم صورت آن ها مناسب است. در این مقاله درباره این موضوع توضیح خواهیم داد.

 

فرم صورت قلبی شکل

این گونه افراد پیشانی بلند و پهنی دارند، استخوان گونه شان بزرگ  و چانه شان باریک است. برای این افراد بهترین مدل عینک ، مدل گربه ای باریک میباشد. یعنی عینکی که دارای گوشه های بالائی تیزتر  است.

 

 

فرم صورت قطره ای

افرادی که چونه ی باریکی دارند و همچنین گونه های آن ها کوچک است، در این دسته قرار میگیرند. این افراد معمولا پیشانی بلندی دارند. اگر فرم صورت شما اینگونه است، بهتر است از عینک های آفتابی مدل گربه پهن استفاده کنند. یعنی عینک هایی که مدل گربه ای است ولی همه گوشه هایش گرد است و  دسته های پهنی دارد.

 

 

فرم صورت بیضی

کسانی که فرم صورتشان بیضی مانند است ، تمام زاویه های صورتشان ، فک ، پیشانی و گونه ، همه در یک راستا قرار دارند و  به یک اندازه هستند. این افراد از تمام مدل های عینک آفتابی میتوانند استفاده کند.

 

 

فرم صورت مربعی

صورت مربعی به این معنی که خط فک صورت با استخوان گونه یک مربع را تشکیل داده است. برای این گونه افراد عینکی مناسب است که بزرگ باشد و در هیچ زاویه ای تیز نباشد. عینک های بیضا مانند بزرگ برای این افراد بسیار مناسب است.

 

 

فرم صورت گرد

افرادی که پیشانی بلندی دارند و استخوان گونه و فکشان هم حالت گردی دارد، در این دسته جای دارند. برای این گونه افراد بهتربن مدل عینک آفتابی، مدلی است که پهن و مربعی باشد. عینک هرچه بزرگر باشد ، برای این افراد مناسب است.



  



نوشته شده در تاریخ 96/4/10 ساعت 1:20 ع توسط برندکده


فصل تابستان گرم ترین فصل سال است و مد پوشان و خوش تیپان لباس های مناسب فصل می خرند تا هم استایل خود را حفظ کنند و هم دمای هوا آن ها را  آزرده خاطر نکند.
برندهای پوشاک هر ساله جشنواره لباس تابستانه برگزار می کنند تا طرفداران و علاقه مندان به دنیای مداز محصولات آنها خرید کنند. برندهای زیادی در ایران وجود دارند که هر ساله در فصل تابستان حراج می گذارند تا محصولات خود را به فروش برسانند.
خوش استایل بودن یکی از دغدغه های امروزی در جامعه تلقی می شود و جوانان علاقه مند به دنیای مد هر ماه ، تیپ خود را با مد روز جلو می برند و سعی دارند تا با شکل و شمایلی آراسته و در عین حال جذاب در جامعه حضور پیدا کنند.می توانید تنها با سر زدن به پاساژهای معروف تهران مثل پالادیوم ، کورش و ... تیپ و استایل های راه یافته به کشورمان را مشاهده کنید.برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به پاساژهای معروف تهران به سری مقالات پاساژگردی مراجعه کنید.

آقایان در تابستان به دلیل گرمای هوا از لباس های غیر رسمی استفاده می کنند ولی اکثر آن ها اصول مد را رعایت نمی کنند و فقط سعی در راحت و خنک بودن آن دارند.ولی در این قسمت ما می خواهیم به شما مدل های پوشیدن لباس تابستانی را بگوییم تا هم خوشتیپ باشید و هم لباس مناسب بپوشید.

برای رفتن به بیرون برای گشت و گذار می توانید از تی شرت استفاده کنید که همین را به چند مدل میتوانید ست کنید.
سعی کنید از تیشرت های نخی و خنک و از رنگ های تیره کمتر استفاده کنید زیرا گرما را جذب می کنند و باعث تعریق بدن شما می شود. هم  شلوار کتان و هم از جین میتوانند استایل شما را جذاب تر کند.سعی  کنید از شلوار های نیمه جذب استفاده کنید .اگر از استایل خوبی برخوردار هستید از گذاشتن تی شرت داخل شلوار نترسید و بهتر است با شلوار نخی جذب این مدل را امتحان کنید.

اگر میخواهید به سر کار بروید و نمیتوانید استایل کژوال بزنید و باید با تیپ رسمی به محل کار بروید از مدل های زیر می توانید الگو بگیرید. در اصل میتوان گفت از پوشیدن کت پرهیز کنید و پیراهن میتواند کافی باشد.
اگر پوشیدن کت واجب است میتوانید از کت تک استفاده کنید و زیر آن تی شرت یقه بسته بپوشید.

کفش از مهم ترین موارد می باشد که باید در انتخاب آن دقت کنید.در اینجا ما فقط به مدل و جنس ان می پردازیم و برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کفش مناسب برای پا به سری مقالات راهنمای کفش کلاسیک مراجعه کنید.
سعی کنید در فصل تابستان از کفش های راحتی مانند کالج ، لوفر و ونس بپوشید تا هم راحت باشید و هم از تعریق زیاد پا جلوگیری کنید.
به دلیل باز بودن زیاد این کفش ها استفاده از جورا ب های ساق بلند استایل شما را به هم خواهد ریخت پس برای اینکه هم از تعریق و آسیب پا جلوگیری کنید و هم استایلتان را حفظ کنید از جوراب های معروف بهجوراب کالجی استفاده کنید.



  



نوشته شده در تاریخ 96/4/10 ساعت 1:19 ع توسط برندکده


حالا من چی بپوشم؟

این سوال را بارها و بارها شنیده اید که خانم ها هنگام بیرون رفتن یا مهمانی ها بزرگترین سوال ذهنشان این است که چه لباسی بپوشند. ولی رفته رفته این سوال به ذهن آقایان هم کشیده شد و امروزه پسران و آقایان بسیار بیشتر از گذشته برای تیپ خود اهمیت قائل می شوند.جواب حالا من چی بپوشم های  آقایان را راحت تر میتوان پاسخ داد زیرا تنوع لباس آنها نسبت به خانم ها کمتر است.

در سری مقالات راهنمای استایل آقایان که پیشتر در سایت قرار دادیم به طور کامل راجع به پوشاک و اکسسوری های آقایان صحبت کردیم و نحوه ست کردن هر کدام از آن ها را گفتیم.

در این سری از مقالات میخواهیم به طور اختصاصی به جدیدترین پوشاک مد روز دنیا بپردازیم و نحوه ست کردن آن ها را با آخرین مد روز دنیا بگوییم.

در  این قسمت به طور اختصاصی به شلوار جین می پردازیم و شلوار جین های برندهای مطرح دنیا را به شما نشان خواهیم داد.
شلوار یکی از اصلی ترین بخش هایی است که اگر اشتباه انتخاب شود کاملا استایل و تیپ شما را به هم می رزید.افراد که در حوزه مدلینگ فعالیت می کنند و  افراد خوش تیپ هر لحظه به فکر تیپ و استایل خود  هستند تا در بهترین حالت دیده شوند. برای مثال هر چند دقیقه یک بار به تیپ خود نگاه می کنند و چک می کنند تا اگر قسمتی از لباس هایشان از حالت خود خارج شده اند، سریع آن را درست و به حالت قبل بر میگردانند.اگر بتوانید چنین عمل کنید بسیار مورد پسند است زیرا با این رفتار هم به خود اهمیت می دهید هم برای دیگران اهمیت قائلید تا آن ها همیشه شما را در بهترین حالت ممکن ببینند.

سایز شلوار مهم ترین مسئله برای انتخاب آن می باشد. سعی کنید بهترین سایز مناسب خود را انتخاب کنید تا به بهترین شکل روی تن شما بایستد.اگر چاق هستید بهتر است از شلوار های گشاد استفاده کنید. اگر وزن شما متعادل است ، از شلوار های تنگ و عادی استفاده کنید.افراد لاغر هم میتوانند  شلوارهای اسلیم فیت بپوشند.

اگر بسیار علاقه مند مد روز هستید قد شلوار باید 1 سانت بالای قوزک پا باشد یا اگر بلند تر است آن را تای کوچک بزنید تا بالای قوزک برسد.(این برای شلوار های تنگ مناسب است).

بهتر است شلوار های با زاپ بسته استفاده کنید ، زیرا به علت قوانین جمهوری اسلامی ممکن است دچار مشکل شوید.
شلوار جین با رنگ های مختلفی تولید می شود و اگر شما از هر رنگ در کمد لباس خود داشته باشید می توانید هنگام ست کردن انتخاب های بیشتری داشته باشید.

آخرین مد شلوار جین از برند زارا در تهران در حال فروش می باشد که علاقه مندان زیادی پیدا کرده است.  روی این شلوار جین استیکر با طرح های مختلف دوخته شده است.



  



نوشته شده در تاریخ 96/4/10 ساعت 1:19 ع توسط برندکده


زها حدید معمار عراقی-بریتانیایی که در سال 2016 چشم از دنیا بست و راهی دنیای دیگری شد تا شگفتی ها را شکوفا سازد.او معمار برجسته ای در زمینه واسازی بود. اغلب کارهای او آمیزه ای از ساختمان سازی ، زمین شناسی و مناظر اطراف است. طراحی های او را میتوان پلی میان مدرنسیم و عصر دیجیتال دانست.
او در سال 2004 اولین زنی بود که جایزه معماری پریتزکِر را دریافت کرد. یکی از مجلات او را 69 امین زن قدرتمند جهان لقب داد.

 

قبل از مرگ او در سال 2016، زاها حدید با همکاری در Perrin Paris لوازم دست ساز طراحی می کرد.این کمپانی در سال 1893 تاسیس شد.لوازم خانگی فرانسوی که  به تولید کیف دستی هایی که راحت در  دست قرار می گیرند معروف است. دو سال قبل حدید یکی از این طرح ها را به عنوان هدیه دریافت کرد.همانطور که معلوم شد، این هدیه ای بود که اعلام ادامه همکاری پرین پاریس با استدیو طراحان بود.

دست یک قسمت بدن بود که با حدید مخالفت کرد.حاصل همکاری او در سال 2016 با جرج جنسون ، یک حلقه فلزی پیچیده بود.معمار سه قطعه از فرم های فلزی فضایی برای همکاری پرین پاریس ایجاد کرد و ترجیح داد با تزیین کیف آن را خنثی کند.
Maha Kutay مدیر طراحی زاها حدید توضیح می دهد : "ما توسط زاها آموزش دیده بودیم تا فرصت ها  مختلفی در هنگام کار بر روی پروژه ها ایجاد کنیم. در ابتدا ما  درباره ایده یک طرح بحث کردیم ، اما سه گزینه را جلو بردیم.وقتی که شما کیف را نگه می دارید آن ها بیشتر شبیه جواهرات هستند.بیشتر تولیدات پیشین پرین پاریس از فرمت 2D  و برای شکل دادن به میله ها حجمی بود.
رویکرد ما این است که عناصر 3 بعدی را مجسمه سازی کنیم ، که مانند بازو عمل کند." این پویایی در ماهیت کاربردی هر جزئیات فلزی متورم شده است که میتواند در هر دو دست لغزنده باشد.



  



نوشته شده در تاریخ 96/4/10 ساعت 1:18 ع توسط برندکده


به سراغ دومین قسمت چی بپوشم های آقایان می رویم تا با جدیدترین استایل های روز دنیا و همچنین بامحصولات جدید برندها آشنا شویم.
همانطور که در قسمت قبل اشاره شد ، آقایان نیز به سوال چی بپوشم دچار شده اند. البته آقایان خوشتیپ منظورم هست ;)))
شلوار یکی از پوشاکی است که ست و استایل تان را باید با آن تنظیم کنید. شوار های مختلفی برای آقایان  وجود دارد. تنگ ، گشاد، معمولی ، از لحظ جنس هم کتان، پارچه و جین بیشترین استفاده را دارند. در قسمت قبل به آقایان خوشتیپ، مدل های شلوار های جین مد روز را نشان دادیم.

مطالعه کنید! شلوار جین ،مد روز تهران

اما تنها شلوارتان نیست که تیپ شما را تشکیل می دهد.کفش یکی دیگر از پوشاک ضروری انسان می باشد که باید نحوه انتخاب آن را بر اساس تیپ و استایل تان در نظر بگیرید. چه فرم کفشی؟ چه جنسی؟  چه رنگی؟ ...

این ها همه سوال هایی است که باید جواب آن ها را درست انتخاب کنیم. خب مسلما نزدیکترین پوشش به کفش شلوار است پس باید بین این دو پوشش هم خوانی متوازنی ایجاد کنیم. اما چگونه؟

تقربیا میتوان گفت نوع و فرم کفش ها در هر فصل از سال با هم تفاوت دارند و چون در فصل گرم تابستان هستیم و روزهای گرمی سپری میکنیم هم باید کفش انتخاب کنیم که با تیپ شما همخوانی داشته باشد و هم آسیب کمتری به پای شما برساند. انتخاب نادرست یک کفش می تواند ضرر های زیادی همچون عرق کردن و بوی نامطبوع گرفتن ، تاول زدن، زخم کردن پوست ، فرم دادن به انگشتان پا ، زانو درد و غیره به پای شما برساند.همانطور که همه شنیده اید پا قلب دوم انسان است و هر روز شما باید آن را در کفش های مختلف بکنید و از ان مراقبت کنید.

افراد در این موضوع به 2 دسته تقسیم می شوند

دسته اول کسانی هستند که در طول سال یک یا دو کفش دارند که روزمره از آن استفاده  میکنند و یککفش شیک هم مخصوص مهمانی ها دارند که فقط در مجالس از آن استفاده میکنند.

دسته دوم افرادی هستند که کلا در هر وضعیتی از زندگی خوش پوش هستند و بین وضعیت هایشان فرق  قائل نمی شوند  و برایشان مهم است که در همه جا خوش تیپ به نظر برسند.

شما جزو کدام دسته از افراد هستید؟

برای تابستان سعی کنید کفش های با کفی تخت و ساق کوتاه انتخاب کنید زیرا این نوع کفش ها بهترین فرم برای تابستان گرم می باشد.
بهتر است کفش با رویه چرم انتخاب کنید زیرا از عرق کردن و بو گرفتن پا جلوگیری می کند.

برای مسیر های کوتاه می توانید از ونس های نخی استفاده کنید ولی هانطور که اشاره شد فقط برای مسیر های کوتاه. زیرا به دلیل استاندارد نبودن قالب کفی پا ، استفاده زیاد از آن در طول روز به طور مداوم به پاهای شما آسیب می رساند به گونه ای که خود درد را در پاشنه پا حس خواهید کرد و پاها زود خسته می شوند.

سایز مناسب انتخاب کنید!
حتما قبل از خرید هر دو جفت را با هم بپوشید تا از سایز آن مطمئن شوید ، نه آنقدر بزرگ بگیرید که کفش از پشت پایتان در بیاید نه آن قدر تنگ که فرم انگشتان شما تغییر کند. نوک کفش را بیشتر باید دقت کرد که انگشتان به طور عادی کنار هم قرار بگیرند و روی هم نباشند ، فاصله جلوی کفش تا بلندترین انگشتتان 1 سانتی متر خالی باشد.

رنگ
سعی کنید رنگ کفش تان را با پیراهن یا اکسسوار های خود ست کنید تا تیپ تان بیشتر جلوه کند.

 

عکس های زیر نمونه هایی از آخرین محصولات روز برندها می باشد که المان هایی که  بالا گفتیم را دارا  هستند.



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ