فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرجع برندهای پوشاک
< 1 2 3 4 >
نوشته شده در تاریخ 95/12/2 ساعت 2:54 ع توسط برندکده


برند ایتالیایی اوریجینال مارینز تولیده کننده انواع لباس نوزاد،کودک و نوجوان فعالیت خود را از سال 1983  آغاز کرده است

 

 

اوریجینال باشین

اوریجینال بودن یعنی نزدیک بودن به مشتریانمان، قراردادن آنها در مرکز نوآوریهایمان ، همیشه هنرمند بودن در کیفیت، سبک داشتن و مهربان بودن با همه و همچنین بودن روی موج های مد روز، با حفظ نظر طرفدارانی که دوستدار سبک های رسمی، غیر رسمی و اسپرت هستند

ایتالیایی بودن و در عین حال جهانی بودن، داشتن سبک آمریکایی ولی با نگرش ایتالیایی. در دسترس بودن همگان ، برای اینکه کلکسیون هایمان محدود به تعداد اندکی نباشد بلکه همه امکان خرید آن را داشته باشند. منحصر به فرد بودن در انتخاب پارچه هایمان، پیش بینی توقعات و سبک های مورد علاقه مشتریانمان ، خانواده بودن، اطمینان خاطر برای پدران و مادران، صمیمی بودن با بچه ها و غافلگیر کردن مشتریان کوچکمان با قهرمان های مورد علاقه شان، الهام بخش بودن برای آنهایی که به دنبال ابراز آزادانه احساسات خود و دوستدار زندگی کردن به سبک اوریجینال هستند

ما اینگونه هستیم،" اوریجینال" اصیل، همانند مشتریانمان که ما را انتخاب می کنند

اوریجینال مارینز با در نظر گرفتن بچه ها و خانوداه هایی که به دنبال احساس راحتی از طریق سبک های رسمی، غیر رسمی و اسپرت می باشند، به تولید و طراحی پوشاک بچه گانه می پردازد. آنهایی که اوریجینال مارینز می پوشند، سبک زندگی پویا، شاد و اصیلی را انتخاب کرده اند. اوریجینال مارینز به دنبال ایجاد دنیایی پر از ارزش برای کودکانی است که با پوشیدن برند اوریجینال مارینز بزرگ می شوند و خود والدین فردا خواهند بود. هدف ما تقویت رابطه ای مبنی بر صداقت است که طی زمان آن را به دست آورده ایم و همیشه اخلاق حرفه ای مان را حفظ می کنیم تا بتوانیم با پیشرفت وتقویت در کیفیت پوشاک، نیاز اقتصادی خانواده ها را برطرف کنیم.



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/2 ساعت 2:53 ع توسط برندکده


گروه کاسپین مد، در سال 1385 که ابتدا یک گروه تجاری خانوادگی بود، به منظور گسترش و توسعه بازار خرده فروشی در ایران تاسیس شد. در طول این مدت، گروه کاسپین مد به بزرگترین دارنده فروشگاه های زنجیره ای مد در کشور تبدیل شده است، امروزه شرکت کاسپین مد وارد کننده 200 برند بین المللی مد و ناظر و گرداننده مستقیم 1000 فروشگاه در سر تا سر کشور می باشد. مساحت ناخالص در اختیار فروشگاه های گروه کاسپین مد 40,000 متر مربع می باشد، گروه کاسپین مد عرضه کننده برندهای متنوعی از کشورهای مختلف جهان از جمله ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و ترکیه می باشد. در حال حاضر برندهای گروه کاسپین مد در تمام شهر های بزرگ کشور عرضه می شود. لازم به ذکر است که تمام مشتریان ما در نقاط مختلف کشور قرار دارند. تجربه کار با شرکا و تیم های مختلف، ما را به گروهی با اطلاعات بالایی درزمینه بازار فروش در ایران و دارای الگوی تجارتی جهت تسخیر بازار رقابتی تبدیل کرده است، گروه با انگیزه و فعال ما در تلاش است تا ملزومات مشتریان خود را از طریق عرضه برندهای معتبر از  سر تا سر جهان فراهم آورد، علاوه بر تلاش در جهت پیشرفت و کسب تجربه بالا در زمینه مد، تجارت در زمینه های مواد غذایی و نوشیدنی، اسباب منزل و تجهیزات دارویی از دیگر فعالیت های این گروه می باشد. 



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/2 ساعت 2:53 ع توسط برندکده


کمپانی پینکو در اوایل سال 1980 توسط  Pietro Negra تاسیس شد، پینکو یک برند به روز پوشاک  ایتالیایی می باشد که تولیداتش دارای شاخصه ها و المان های هنری این کشور هستند، دو تن از بهترین تولیدکنندگان پوشاک به سبک ایتالیایی سیسیلیا و کاترین دختران پیترو می باشند که به ترتیب مدیر بخش مطالعات اجتماعی و طراحی لباس این کمپانی هستند، در حال حاضر برند پینکو در کشور ایتالیا، قاره اروپا و سرتاسر جهان عرضه می شود، پینکو دارای 170 نمایندگی انحصاری خرده فروشی و 97000 مرکز عمده فروشی در سر تا سر جهان می باشد.


 



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/2 ساعت 2:53 ع توسط برندکده


برند فلو بنیانگذار سیستم بازار کفش در ترکیه بیش از50000 تا از تولیدات مختلف خود را برای تمام سنین در 239 فروشگاه در ترکیه و همچنین 188 فروشگاه در خارج از این کشور پس از برداشتن گام بلند در صنعت خرده فروشی عرضه می کند،  فلو به مشتریان خود در فضای 170000 متر مربع  و تعداد 257 فروشگاه ارایه خدمت می کند.


 



  



نوشته شده در تاریخ 95/12/2 ساعت 2:53 ع توسط برندکده


کورتفیل نام تجاری شرکت GrupoCortefiel می باشد. این شرکت در سال 1945 با هدف تولید پوشاک و اکسسوری (لوازم جانبی) برای آقایان و بانوان بین سنین 35 تا 455 سال خواستار استایل و سبک جوان پسند و روشنفکر تاسیس شد. این برند با ارایه اجناس با کیفیت و زیبا، مشتریان وفاداری را درطول این پنجاه سال به سمت خود جذب کرده است. کورتفیل تولیدات خود را با دو ویژگی راحتی و زیبایی برای افراد خواهان سبک مدرن و جدید عرضه می کند، رشد و توسعه مداوم این کمپانی در طول سالیان متمادی نام این برند را در اذهان عمومی تثبیت کرده و این شرکت را به بزرگترین مرجع تولید مد تبدیل کرده است، در حال حاضر محصولات کورتفیل در 34 کشور و 449 فروشگاه دارای امتیاز پخش مستقیم توزیع می شود.


 



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ