فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرجع برندهای پوشاک
نوشته شده در تاریخ 95/12/2 ساعت 2:56 ع توسط برندکده


تلگرام امروزه به عنوان یکی از مهمرین ابزار های تبلیغات در دنیای اینرتنت به شمار می رود . البته این اپلیکیشن کاربردی در ابتدای امر به عنوان یک شبکه اجتماعی در بین کاربران اینرتنتی مورد استفاده قرار گرفته است اما این ابزار تا جایی پیشرفت کرده است که به عنوان یک ابزار برای کسب و در آمد و تبلیغات هم امروزه مطرح می شود . در این مقاله سعی می شود در مورد تبلیغات در تلگرام صحبت کنیم و راهکار  های جذابی از این شبکه اجتماعی را برای شما مطرح کنیم امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

 

اما چگونه می توان در تلگرام تبلیغات کرد . این موضوعی است که امروز مورد بررسی قرار خواهیم داد . پس باما همراه باشید.

معرفی بهترین روش تبلیغات در تلگرام و کسب درآمد از تلگرام

به تازگی یک تیم خلاق و قدرتمند ایرانی جالب ترین ایده در پلتفرم تلگرام را پیاده سازی کرده اند که روش جدیدی برای ارائه تبلیغات شما و همچنین راهکار جذابی برای کسب درآمد کانالهای جذاب و پر کاربر است .
موبودید نام سیستم تبلیغاتی جدید تلگرام است که تبلیغات کلیکی در بستر تبلیغ در تلگرام را ارائه میدهد و  برای اولین بار است که چنین روشی از تبلیغات و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی در ایران اجرا میشود.

بر خلاف تبلیغات سنتی در بیلبوردها و رسانه‌های صوتی و تصویری، در اینجا لازم نیست از کاربران انتظار داشته باشید که پس از دیدن تبلیغ شما، نشانی وبسایت یا شماره‌‌ی تلفن شما را به خاطر بسپارند. بلکه شما می‌توانید تبلیغ خود را به گونه‌ای طراحی کنید که کاربران تنها با یک کلیک بر روی تبلیغ شما به وبسایت شما یا به کانال تلگرامتان هدایت شوند یا با شماره‌ی تلفنی که مد نظر شماست، تماس بگیرند. همچنین می‌توانید کاربر را به طور مستقیم به صفحه‌ی اینستاگرام خود، صفحه‌ی برنامه‌ی خود در کافه‌بازار یا اپ‌استور، آگهی خود در دیوار، آلبوم موسیقی خود در بیپ‌تونز و مانند آن هدایت کنید.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ