فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرجع برندهای پوشاک
نوشته شده در تاریخ 97/4/25 ساعت 2:48 ع توسط برندکده


فعالیت های مدلینگ ترلان پروانه

در این مقاله قصد داریم به سراغ یکی از بازیگران بنام کشورمان برویم؛ ترلان پروانه از هنرمندان محبوب و جوان سینما و تلویزیون که این روزها بعنوان مدلینگ مشغول فعالیت هستند و در این زمینه خیلی خوب درخشیدند. ولی قبل از اینکه به بیوگرافی و فعالیتهای مدلینگ وی بپردازیم بد نیست در مورد مدلینگ و استانداردهای مدل شدن در ایران صحبت کنیم.

بیوگرافی ترلان پروانه 

ترلان پروانه از بازیگران مشهور کشور ما که از دوران کودکی وارد حرفه بازیگری و هنری شده است. اولین فعالیت ترلان پروانه در سن 3 سالگی بود که  برای ساخت یک تبلیغات از طرف یکی از شرکتهای آگهی جذب شد و همین آغااز ورود وی به نمایش شد.

کودکی ترلان پروانه

 حضور ترلان پروانه در شبکه جام جم و شبکه یک، یکی از عوامل معروفیت و شناخته شدن ایشان شد و  سپس کم کم در فیلم های مختلفی از جمله سریال بچه های خیابان، رویای آخر و فیلم های دیگر ایفای نقش کرد در همین فیلمها بود که استعداد و هنر ترلان پروانه برای کارگردانان و هنرمندان زیادی ثابت شد  و این زمینه ای شد که به طور جدی وارد این حرفه شود. ترلان پروانه در سال 1390 در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به علت هنرنمایی در فیلم آهوی پیشونی سفید بهترین بازیگر فیلم در نقش دختر شناخته شد.  

ترلان پروانه بازیگر سینما

مدلینگ 

دنیای مدلینگ و مدل شدن مانند هر شغل دیگری سختی ها و مشکلات خودش را دارد و هرکسی نمیتواند براحتی پا به این عرصه بگذارد. هر کشوری برای مدل شدن فاکتورها و استانداردهای خاصی دارد که بر طبق میانگین قد مردم همان کشور بوجود می آید  بعنوان مثال در ایران میانگین قد برای آقایان 180 و برای خانمها 170 در نظر گرفته شده است.  

فعالیت های تبلیغاتی 

خیلی دیده شده که بازیگران و هنرمندان چه ایرانی چه خارجی علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت می کنند این فعالیت ها معمولا برای چهره های مشهور است و در سراسر جهان انجام می شود. بازیگران زن ایرانی نیز بسیار دیده شده که در فعالیت های تبلیغاتی شرکت می کنند یکی از این فعالیت های هنری مدلینگ است که به صورت گسترده ای برای تبلیغات آرایشی، لباس، پوشاک، عینک آفتابی و سایر وسایل استفاده می شود. یکی از بازیگرانی که این روزها در این زمینه فعالیت می کند  و فعالیتهایی را هم در شرکت های اروپایی انجام داده است، بازیگر جوان و بنام کشورمان ترلان پروانه است.

ترلان پروانه

 ترلان پروانه از کودکی با شرکتهای تبلیغاتی زیادی همکاری داشته و سابقه درخشانی در این زمینه دارد به طوری که در برخی شرکت های اروپایی نیز مشغول به فعالیت است و برای تبلیغات کلاه زمستانی و همچنین پالتو برای آن ها تبلیغاتی انجام داده است.

مدل شدن ترلان پروانه

فعالیت های مدلینگ ترلان پروانه 

بعد از حرفه ای شدن ترلان پروانه در زمینه بازیگری پیشنهادهای زیادی در زمینه های مختلف به وی داده شد. او این روزها در کنار حرفه ی بازیگری فعالیت دیگری به نام مدلینگ نیز انجام می دهد  و از زمانی که  کمرون زیگزال طراحی لباس بانوان را آغاز کرد ، وی بعنوان مدل برند کمرون زیگزال نیز فعالیت کرد و شاید این نتیجه  داشتن چهره و اندام مناسبش برای این کار باشد.

فعالیتهای مدلینگ ترلان پروانه

علت ورود به فعالیت های تبلیغاتی و مدلینگ 

معمولا شرکتهای تبلیغاتی از افرادی برای تبلیغ کار خود استفاده می کنند که در بین مردم شناخته شده باشند و مورد اعتماد مردم باشند و مردم بعنوان الگو به آن ها نگاه کنند. ترلان پروانه نیز بعنوان یکی از بازیگران جوانی که مورد توجه مردم است و در میان مردم محبوبیت دارد مورد توجه شرکتهای تبلیغاتی است و میتواند تاثیر زیادی بر روی فروش محصولات داشته باشد.










طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ