فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرجع برندهای پوشاک
نوشته شده در تاریخ 97/4/7 ساعت 11:24 ص توسط برندکده


 

بی ترید در کمد لباس هر مردی یک کت و شلوار و یک کت تک یافت خواهد شد و حتی ممکن است که آن کت باقی مانده ی یک کت و شلوار قدیمی باشد. همان طور که می دانید کت و شلوار ظاهری کاملا رسمی به شما می دهد و در مراسم های رسمی استفاده می شود.

در سالهای گذشته کت اسپرت برای ورزش هایی مانند تیراندازی استفاده می شد ولی با مرور زمان هدف استفاده از کت اسپرت تغییر کرد و با سبک کلاسیک و غیر رسمی همراه شد. و اما مسئله مهمی وجود دارد این است که بعضی از آقایان اصول ست کردن کت تک و انتخاب و خرید کت تک را نمی دانند. در این مطلب قصد داریم به شما در ست کردن و انتخاب و خرید کت مناسب استایل تان کمک کنیم.

قدم اول انتخاب و خرید کت تک : در انتخاب و خرید کت تک مردانه اولین و مهمترین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که کت را برای چه موقعیتی می خواهید؟ برای استفاده روزانه یا یک مراسم رسمی؟

اگر به دنبال یک کت برای مراسم های رسمی هستید پیشنهاد ما به شما کت های دو طرف دکمه دار هستند. می توانید از یک اپل کوچک و ساده نیز استفاده کنید تا استایلتان زیباتر و رسمی تر شود ولی چنانچه برای استفاده روزمره می خواهید از مدلهای اپل استفاده نکنید .

ست کردن کت تک مردانه :

 کت تک مردانه قابلیت تطبیق پذیری بالایی دارد و از انجایی که می توانید سلیقه شخصی خود را در پوشیدن ان دخیل کنید به شما در داشتن یک استایل ماهرانه و شیک کمک خواهد کرد. ولی دراینجا باید همواره به چند قانون کوچک توجه کنید:

-  اولین و مهمترین قانون برای پوشیدن کت اسپرت که باید به آن توجه کنید این است که کت حتما اندازه تان باشد چرا که در غیر اینصورت نه تنها به زیباتر شدن استایلتان کمک نمی کند بلکه ظاهری ژولیده و نامرتب به شما خواهد داد.

-  در صورتی که انتخاب شما یک کت تک ، رنگ روشن است می توانید از شلوارهای رنگ تیره استفاده کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که  استفاده از رنگ هایی که در یک طیف هستند فقط در پوشیدن کت و شلوار  مهم و الزامیست.

کت تک

-  اگر قصد دارید کت تک طرح دار بپوشید ترجیحا از لباسی استفاده کنید که شلوغ و رنگی رنگی نباشد و از رنگهای ساده استفاده کنید.

-  اگر قرار ملاقات مهمی مثلا یک  قرار کاری مهم دارید،  سعی کنید که کت اسپرتتان را با یک پیراهن ساده  بپوشید که حتی اگر همان پیراهن را با کت و شلوار هم بخواهید بپوشید بهم بیایند.

کت تک

- کت تک های اسپرت با طرحهای راه راه و چهارخانه ی ریز  از آن دسته هستند که به آسانی قابل ست شدن با شلوارهای کتان می باشند. این در حالتی است که کت های چهار خانه درشت غیر رسمی تر نشان می دهند و می توانید آن را با شلوار جین ست کنید. در صورت انتخاب کت تک طرح دار سعی کنید لباسی با رنگ ساده زیر آن بپوشید تا استایلتان غیر عادی به چشم نیاید.

کت تک

 

-اگر قصد دارید کت اسپرتتان را با شلوار جین بپوشید حتما به این نکته توجه نمایید که هدف از پوشیدن کت اسپرت، داشتن استایلی مرتب است بنابراین به هیچ عنوان از پوشیدن شلوارهای جین شلخته،پاره، سایه دار و ...  استفاده نکنید و به جای آن از شلوار جین معمولی و یا شلوار جین جذب استفاده کنید و این نکته را هم درنظر داشته باشید که ترجیحا  از شلواری جینی استفاده کنید که رنگش از  رنگ کتتان تیره تر باشد.

 

کت تک

- در فصول سرد سال میتوانید یک ژاکت یا یک یقه اسکی زیر کتتان بپوشید و  از آنجایی که هدف از طراحی کت تک مردانه، ساختن ظاهری شیک واستایلی جذاب برای شماست پس نگران این نباشید که با پوشیدن یک بافت در زیر آن شما را عظیم الجثه نشان دهد.

کت تک








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ