فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

فید خوان rss reader

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرجع برندهای پوشاک
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 95/11/18 ساعت 4:30 ع توسط برندکده


در سال 1920 آدولف داسلر جوان بیست ساله آلمانی شروع به ساخت کفشهای ورزشی کرد و سعی  کرد که کفشهای زیبا و با کیفیت را تولید کند پس از استقبال خوب و شناخته شدن محصولات او، آدولف به فکر ثبت شرکت و پیدا کردن نامی برای محصولات خود افتاد. چون خانواده و دوستان او را آدی صدا می کردند او از سه کلمه از نام خانوادگی خود استفاده کرد، و نام آدیداس را برای شرکت و محصولات خود برگزید شرکت آدیداس و لوگوی آن در سال 19488 به ثبت رسیدند چندی بعد او به فکر گسترش شرکت خود افتاد و همچنین محصولات خود را فقط به ارایه کفش ورزشی احاطه نکرد. لباس ها و گرمکن های ورزشی نیز به محصولات آدیداس اضافه شدند. سپس آدیداس تجهیزات ورزشی مانند توپ و راکت نیز تولید کرد . امروزه آدیداس در اکثر کشورهای دنیا دارای شعبه و نمایندگی است. کارمندان این شرکت بیش از 133 هزار نفر هستند.



  



نوشته شده در تاریخ 95/11/18 ساعت 4:30 ع توسط برندکده


سابقه ریبوک به دهه 1890 برمی‌گردد که شخصی به نام جوزف ویلیام فاستر خود را به عنوان اولین سازنده کفش‌های ورزشی میخ‌دار معرفی کرد. تا سال 18955 کفش‌های او به صورت دست‌دوز برای دوندگان مشهور ساخته می‌شد، ولی در سال 1895 او شرکتی در شهر بولتون با نام اصلی جی.دبلیو فاستر و پسران تاسیس کرد و پس از مدتی این کمپانی کفش‌های خود را به کلیه ورزشکاران سرتاسر جهان عرضه می‌کرد .در سال 1958 دو نوه بنیانگذار کفش‌دوزی، شرکتی را ایجاد و نام آن را با الهام از یک غزال آفریقایی، ریبوک نامیدند که درنهایت با کمپانی فاستر و پسران ادغام گردید. شرکت آدیداس در اواخر سال 2005 میلادی با پرداخت مبلغ 8/3 میلیارد دلار اقدام به خریداری تمام سهام شرکت آمریکایی ریبوککرد. مدیران آدیداس پس از خریداری ریبوک نام این شرکت را تغییر ندادند و فقط تکنولوژی آدیداس را در  خطوط ساخت محصولات ریبوک جایگزین کردند، زیرا نمی‌خواستند با این اقدام بازار فروش خود را از دست بدهند . ادغام آدیداس با ریبوک در ژانویه سال 20066 را می‌توان فصل جدیدی در تاریخ ریبوک دانست. ادغام  این دو برند مطرح با یکدیگر به آنها این فرصت را می‌داد که با ایجاد ویژگی‌های مکمل در این دو برند به بازار گسترده‌تری دست یابند و توانایی ارائه محصولات متنوع‌تری را به بازار داشته باشند 



  



نوشته شده در تاریخ 95/11/18 ساعت 4:30 ع توسط برندکده


نام برند مون بلان برای ما ایرانیان اینروز های بسیار مطرح شده است، پس از تبریک پیج رسمی این برند  فوق لاکچری به نماینده ایران در جشنواره ی کن این برند بیش از پیش نزد هموطن های عزیز مطرح شده است؛ در همین راستا بهتر است نگاهی نزدیک تر به این نام تجاری بیاندازیم و بیشتر با آن آشنا شویم…

 

نام این برند به لاتین Mont Blanc به فارسی مون بلان  و در تلفظ صحیح و فرانسوی خود مون بلان است  که نام یکی از مشهور ترین کوه های فرانسه می باشد. بله کوهی در فرانسه و نامی فرانسوی اما اشتباه نکنید این برند هیچ ارتباطی به کشور فرانسه ندارد و یک برند آلمانی تبار است، مون بلان در سال 1906 و در دوران اوج پیشرفت های صنعتی تاسیس شد، نام فرانسوی این برند به دلیل اهمیت زبان فرانسوی و نام های فرانسوی نزد مردم انتخاب شده است زیرا اعتبار خاصی به توبیدات آن زمان می بخشید و برای مالکان این تولیدی نیز در آن زمان اهمیتی نداشت که نام شرکت الزاما آلمانی باشد، این شرکت در سال های آغازین خود ( آغاز مون بلان ، نه سیمپو پن )در واقع یک تولیدی کالا ها و اکسسوری های مردانه از  چرم و قلم و دکمه سر دست و .. بود که بعد ها با پیشرفت خود به سمت ساعت سازی و عطر و… نیز حرکت کرد، اما از ویژگی های خاص مون بلان می توان هدف لوکس متولد شدنش باشد ، از همان ابتدا هدف بر این بود که برندی لوکس پدید بیاید که طرفداران و خریداران خاص خود را داشته باشد و نه اینکه تمامی اقشار جامعه بتوانند این محصولات را استفاده کنند.

از بنیانگذاران این برند می توان به Claus Johannes Voss لوازم تحریر فروش ، Alfred Nehemias کارمند بانک و August Eberstein مهندس اشاره کرد، در ابتا نام این برند ، شرکت Simplo Filler Pen بود و کار آن تولید لوازم تحریر بود ، اولین مدل خودنویس این شرکت Rouge et Noir بود که در سال 1909 وارد بازار شد . پس از آن سال ها بعد ( پس از تغییر نام و تاسیس رسمی مون بلان ) مدلی دیگر از خودنویس ها در سال 1924 به نام Meisterstuck عرضه شد که مشهور به قلم شاهکار بود.

امروز برند مون بلان جزوی از گروه تجاری Richmont محسوب می شود ، از فعالیت ها سوپرایز های این برند لوکس می توان به سورپرایز آن ها برای 100 سالگرد تاسیس مون بلان اشاره کرد ، در جشن 100 سالگرد آن ها الماسی برش خورده به شکل لوگوی شرکت را ارائه کردند که پدیده ای منحصر به فرد به خساب می آید ، زیرا هشت سال تخقیق و پژوهش برای رسیدن به حداکثر درخشندگی موجود این الماس پدید آمده است

در سال 2014 Hugh Jackman ستاره مشهور دنیای سینما به عنوان سفیر مون بلان در خارج از آمریکا برگزیده شد.



  



نوشته شده در تاریخ 95/11/18 ساعت 4:29 ع توسط برندکده


برند Police یک برند ایتالیایی است که به تولید اکسسوری‌های دنیای فشن مشغول است. این برند در سال 1983 تاسیس شد و در ابتدای کار به طور تخصصی فقط عینک آفتابی طراحی می‌کرد.در سال  1995 این برند اولین عطر خود را روانه بازار کرد و در سال 20033 هم اولین ساعت خود را به طرفدارانش عرضه نمود و در انتها هم در سال 2008 زیورآلات را به سبد تولیدات و طراحی‌های خود اضافه کرد.در طول تاریخ افراد مشهور و محبوب زیادی در ساخته شدن تبلیغات این شرکت دست داشته‌اند. از پائولو مالدینی، بروس ویلیس، جورج کلونی، جیمز سالیوان گرفته تا دیوید بکام، نیمار و آنتونیو بندراس.



  



نوشته شده در تاریخ 95/11/18 ساعت 4:29 ع توسط برندکده


شرکت نایک در بیست و پنجم ژانویه 1964 و به نام "بلو ریبون اسپرتس" (Blue Ribbon Sports ) توسط "بیل باورمن" و "فیلیپ نایت" تاسیس شده و در سی‌ام ماه می 1978 به طور رسمی به نایکی تغییر نام داد. این شرکت نام خود را از "نایک"، الهه پیروزی در یونان باستان، گرفته است. نایکی یک شرکت آمریکایی چند ملیتی است که به طراحی، تولید، بازاریابی و فروش محصولات ورزشی مانند کفش، پوشاک، تجهیزات، لوازم جانبی و خدمات می پردازد. ساختمان مرکزی نایکی در نزدیکی بورتون اورگان در ناحیه شهری پورتلند قرار دارد . نایکی بزرگترین تولید کننده کفش و پوشاک ورزشی و از تولید کنندگان برتر تجهیزات ورزشی در جهان است که میزان درآمد آن در سال مالی 2012 برابر با 24.11 میلیارد دلار بوده است. در سال 2012، تعداد کارکنان نایکی در سراسر جهان برابر با 44 هزار نفر بوده است. برند این شرکت به تنهایی ارزشی معادل 10.7 میلیارد دلار دارد که آن را به ارزشمندترین برند ورزشی جهان مبدل  کرده است.



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ